Leverandørnetværk
Her kan du se en liste over alle Netværk+-medlemmer i IKA.
Klik på logoet og læs mere om virksomheden.
Digital
Handel
Fødevarer
Life Science
Service og rådgivning
Logistic
Brug for hjælp?
Kontakt:
Loni Strandby Christensen
loni@slet-dette.ika.dk
Mobil 6128 0858
Vil du også vises her?
Som Netværk+ medlem har du mulighed for at markedsføre dig og din virksomhed på siden her.
Abena A/S
Abena er en familieejet, international produktions- og handelsvirksomhed med hovedsæde i Aabenraa i Sønderjylland. Abena-koncernen, der består af 30 individuelle selskaber, opererer i dag med ca. 29.000 aktive varenumre og leverer til 90 lande verden over. Fra Abenas højteknologiske varelager i Aabenraa udsendes hvert år omkring 220.000 paller med varer til danske kunder alene, herunder 1,6 millioner postpakker, og koncernen beskæftiger ca. 1.300 medarbejdere i ind- og udland.
av form A/S
Siden 1972 har av form været leverandør til danske skoler. Vi er lærere og pædagogers samarbejdspartner og formidler kreativ inspiration, beskæftigelsesmaterialer, legetøj og læringsmaterialer til bl.a. skoler, børnehaver, SFO'er og en række andre offentlige og private institutioner.
BC Hospitality Group
Vi byder indenfor på vores tre internationale hoteller Copenhagen Marriott, AC Hotel Bella Sky Copenhagen og Crowne Plaza Copenhagen Towers samt i Danmarks største konferencecenter Bella Sky Conference & Event. Derudover er Bella Center Copenhagen også en del af gruppen.
Hvert af vores hoteller og mødesteder har sine egne fordele, og vi har mange års erfaring i at afholde alle former for møder og events – fra det helt lille møde i et af vores moderne og hyggelige lokaler til store kongresser og messer.
Dine behov er i fokus
Har I brug for at holde et møde eller en konference i centrum af København eller måske med hurtig adgang fra motorvej og lufthavn? Er det et kursus, et bestyrelsesmøde, et seminar, en teambuilding event eller noget helt femte?
Kontakt os og fortæl os om dine ønsker og behov, så vi kan finde det perfekte match til dit event. Vi rådgiver dig hele vejen igennem og sikrer at dit event bliver en succes.
Masser af muligheder
I alt råder BC Hospitality Group over knap 1.600 hotelværelser, mere end 160 møde- og konferencelokaler i alle størrelser og ca. 200.000 m2 konference- og møde- og eventfaciliteter med plads til over 30.000 samtidige personer.
BC Hospitality Group er en af Danmarks største og førende virksomheder inden for hoteller, konferencer, messer og hospitality.
Se mere om vores hoteller og mødesteder på www.bchospitalitygroup.dk
BDQ
Better Data Quality, det er hvad bdq a/s tilbyder, når du indgår et samarbejde med os.
Bdq leverer data om privatpersoner, om virksomheder og om netværk. Vi leverer data til dig på den måde, som du foretrækker. Dvs. direkte integreret i dine egne systemer, som opslagsværk på nettet eller som dataudtræk. Grunden til at vi kan levere en bedre datakvalitet er, at vi dels har 20 års historik på alle danske virksomheder og dels at vi har en dataredaktion, som hver dag foretager flere end 300 manuelle forbedringer af offentlige data.
Bdq tilbyder flere forskellige løsninger, alt efter hvad dit behov er:
Når du indgår samarbejde med leverandører fx i forbindelse med udbud. Eller screening af selskabets formåen og løbende monitoring af leverandører, så kan du bruge BiQ™Search, som er Danmarks største erhvervsdatabase med aktuelle og historiske informationer om firmaer, personer og ejendomme gennem de sidste 30 år. Læs mere BiQ™ Search her.
Når du primært skal søge på privatpersoner, eller simple opslag på virksomheder fx i forbindelse med inkassoarbejde eller medlemsservice. Her tilbyder vi en samlet løsning om personer, virksomheder, ejendomme og adresser. I får adgang til en lang række datakilder i én og samme løsning. Læs mere om iDQ™ Search her.
Værdien af en database er aldrig bedre end de data man kommer ind i den. På samme måde falder værdien af en database også, jo længere tid der går med uden at vedligeholde de data der er i basen. Derfor har vi udarbejdet Alert™, som er en overvågningsløsning, hvor du får besked om alle ændringer på dine nuværende kunder. Læs mere om Alert her.
Læs mere om bdq på https://www.bdq.dk, eller kontakt Steen Hansen, Client Director og Senior Advisor hos bdq på 2320 8040 eller sth@slet-dette.bdq.dk.
Bent Brandt
BENT BRANDT er Danmarks største leverandør af udstyr til storkøkkensektoren. Vi leverer blandt andet til hoteller, restauranter, kantiner, storkøkkener og til marine- og offshoresektoren.
Vores kendetegn er høj kvalitet, god service og funktionelt design. Vi forsyner vores kunder med alle former for maskiner, inventar samt serverings- og køkkenartikler, og vi yder desuden teknisk service.
Vi samarbejder med udvalgte danske og udenlandske leverandører, som kan honorere de høje krav, vi stiller til produkterne. Vi er miljøcertificerede, og vores drift, leverancer og serviceydelser sker med størst muligt hensyn til miljøet.
bubobubo
bubobubo leverer nogle af de førende løsninger til folk der beskæftiger sig med udbud og indkøb;
- buboINVOICE – Indkøbsanalyse
- buboCM – Kontraktstyring
- bubo24 – e-Handel
Løsningerne giver værdi hver for sig – og synergi i sammenhæng
buboINVOICE er den hyppigst valgte indkøbsanalyse blandt danske kommuner og boligselskaber de seneste år.
Vore løsninger er udviklet med baggrund i virkeligt mange år i branchen, samt i samarbejde med vore kunder - og giver derfor eksakt nytteværdi til de behov man har som indkøber m.m..
Vi håndterer ikke mindre end 250 milliarder – altså ¼ billion indkøbskroner i vore løsninger, og står således bag en af verdens største analyseløsninger.
bubobubo har strategisk fokus på det offentlige marked, og anser højt serviceniveau, stor kundeindflydelse og tæt samarbejde, som værende afgørende forudsætninger for succes og langvarige samarbejdsrelationer.
Vil du vide mere, kontakt: Niels Ringholm Poulsen, Telefon 6116 5396, E-mail nrp@bubobubo.dk
C. Hardam
Vinderstrategier for succesfuld offentlig og privat samhandel
Offentlig og privat samhandel er i fokus, når C.Hardam hjælper ordregivere og tilbudsgivere med at få det bedst mulige resultat.
Det handler om mere end blot udbudsskrivning. Vi rådgiver om strategisk ledelse og forretningsudvikling før og efter udbud, og vi ser på vores kundes værdikæde, så vi sikrer, at forretningen matcher markedet.
Rådgivning med et højt fagligt niveau og markedskendskab skaber forandring og synlige resultater for din virksomhed med innovative og situationsbestemte metoder - også på nye udbudsområder.
Vi har specialer i udbudsjura, forhandlingsteknik, projektledelse, indkøb, Lean og opbygning af organisationer og afdelinger. Læs mere under tilbudsgivere og ordregivere eller kontakt os.
Carl Ras
Hos Carl Ras har vi et team af kunderådgivere dedikeret til det ene formål at tilbyde kompetent rådgivning og sparring til kommuner, regioner, staten og andre offentlige institutioner. Vi har i en årrække været totalleverandør til offentlige kunder og vi hjælper med alt fra sparring inden udformningen af et eventuelt udbud, til valg af de korrekte værktøjer til de konkrete opgaver.
Vi er en danske familiedrevet virksomhed, som siden 1932 har leveret værktøj, beslag, værnemidler og arbejdstøj til håndværkere samt andre der lever af at have hænderne skruet rigtigt på.
Vi har Danmarks stærkeste sortiment af kvalitets værktøj og vi har varen på lager enten i et af vores 19 engroscentre i hele landet eller via vores webshop carl-ras.dk, eller endnu nemmere - bestil via vores App, hvor du også nemt holder styr på datablade, ordrer og fakturaer. Og er varen ikke i sortiment, går vi gerne den ekstra mil og skaffer varen, en unik service der gør det ekstra nemt at handle med os.
Vi gør det nemt at handle bæredygtigt
Vores sortiment af klimavenlige produkter stiger støt og vi har gjort det nemt for vores kunder at finde disse produkter. I vores engroscentre er produkterne mærket op med store grønne hyldeforkanter og på carl-ras.dk har de fået deres egen kategori, så du ved et enkelt klik på musen, får adgang til mere end 1200 varer i vores klimavenlige sortiment.
Ud over at gøre det nemt for vores kunder at handle bæredygtigt, så arbejde vi internt på at udvikle bedre og mere bæredygtige løsninger for at minimere eget ressourceforbrug, så som el- og hybridlastbiler til fragt, cirkulær værktøjsindsamling, emballage af genbrugspap.
Læs mere om Carl Ras her www.carl-ras.dk eller kontakt os på tlf. 44855 5511 – vi tilbyder fx en datadrevet indkøbsanalyse og efterfølgende samhandelsaftale, hvor der tages højde for markedsrigtige priser på både aftalevarer og varer udenfor aftale.
Vores motto har altid været, at hos Carl Ras går man aldrig forgæves. Vi er specialisten på markedet, og vi arbejder hver dag for, at vores kunder altid kommer godt fra start -og det er jo populært sagt det halve arbejde.
Cloverleaf
Udbud og kontrakter der leverer til de strategiske mål
Rådgivning med budgetsikkerhed og målopfyldelse - hos Cloverleaf Solutions er vi specialiseret i at gennemføre indkøb, der tager højde for de tværfaglige behov, håndtering af beslutningsprocesser, interne og eksterne interessenter. Vi har en metodisk tilgang, der skaber effektiv gennemførelse og indkøb med målopfyldelse baseret på fire hjørnesten, som vi afdækker med højt fagligt niveau og konkret erfaring:
- Strategi - mål og succeskriterier for indkøbet
- Det operationelle og tekniske behov
- Juridiske betingelser relevant for indkøbet
- Kommercielle betingelser relevant for indkøbet
Vi er specialister indenfor udbudsjura, markedsanalyse og -dialog, udarbejdelse af udbudsmateriale (udbudsbekendtgørelse og –betingelser, kontrakt og kravspecifikation), tilbuds- og evalueringsproces, forhandlingsproces samt implementerings- og driftsfasen.
Vi har lang erfaring indenfor bl.a. IT kontrakter, entrepriser og materielanskaffelser, serviceydelser samt konfliktløsning.
Comwell A/S
Comwells erfaring kommer dig til gode
Comwell ejer og driver spa- og konferencehoteller i Danmark og Sverige.
Vi har mere end 40 års erfaring med at afholde møder og konferencer, og vi glæder os til at lade vores erfaring komme dig til gode. Bestil en mødepakke hos Comwell og du er sikker på at gennemførelsen er i trygge hænder. Vores MeetingDesignere hjælper dig at skabe de bedste forudsætninger for et vellykket arrangement.
Ring til os nu på tel. 70 274 274 eller læs mere på www.comwell.dk
ConvaTec Denmark A/S
”Vi står for innovation, viden og service”
Hos ConvaTec anser vi os selv for at være repræsentanter for positiv forandring.Vi har i mere end 30 år kombineret teknologi og behandling. Vi søger altid nye idéer og måder at forbedre verden på.
ConvaTec er globalt repræsenteret. Vores hovedkontor er i USA, vores forsking og udvikling foregår primært i USA, Wales og Danmark. Vi har Nordisk hovedkontor i Danmark og vi er lokalt tilstede på alle de nordiske markeder, så vi kan arbejde tæt på vores kunder.
Som udvikler af innovative medicinske teknologier, brænder vi for at finde kreative løsninger på problemer og forbedre menneskers liv – hver eneste dag.
Creativ Company A/S
Vores passion er at fremme kreativitet og skaberglæde og herigennem være med til at udvikle kreative, innovative og nytænkende mennesker, som fremtidens Danmark i høj grad skal leve af. Vi arbejder konstant med innovation, og via et net af leverandører over hele verden er vi hele tiden på forkant med tidens trends. Vi rejser selv ud i verden og udvælger produkter, som passer til vores marked, og vi udvikler løbende vores egne produkter, design og ideer.
Creativ Company har i dag et sortiment på mere end 12.000 forskellige produkter – alle produkter, som er dedikeret til kreative projekter.
Dansk Cater A/S
Dansk Cater A/S er holdingselskab for en række selvstændige selskaber, som distribuerer og via Cash & Carry leverer dybfrosne og kølede fødevarer samt kolonial og konserves til danske storkøkkener. Den nuværende struktur blev etableret i 1986, men selskabets rødder går tilbage til slutningen af 50’erne.
Dansk Servicerådgivning
Dansk Servicerådgivning er en landsdækkende, uafhængig rådgivningsvirksomhed inden for serviceområdet, specialiseret i optimering, udbud og kvalitetssikring.
Gennem over 25 års virke har vi oparbejdet stor erfaring i analyser, effektiviseringer, udbudsforretninger, uddannelse og kvalitetsopfølgning.
Vi hjælper private og offentlige virksomheder og myndigheder med rådgivning i forbindelse med rengøring, kantinedrift og andre serviceopgaver. Derudover hjælper vi vore kunder i forbindelse med udbud af varer og tjenesteydelser.
Med rådgivningseksperter inden for analyser, optimering, kvalitetssikring, ind- og udlicitering samt uddannelse angriber vi vores kunders udfordringer med det primære sigte at skabe de optimale serviceløsninger.
Vi lægger os ikke på forhånd fast på, om den bedste løsning er at gå i udbud med serviceopgaverne, eller om der er behov for nye måder at arbejde på inden for de vante rammer.
Rådgivningsområder:
- Facility Management
- Benchmarking- og funktionsanalyser på serviceområdet
- Optimeringsprocesser på serviceområdet
- Udbudsrådgivning
- Gennemførelse af udbudsforretninger fra A til Z
- Kvalitetssikring på rengørings- og serviceområdet
Læs mere: www.d-s-r.dk
Textilia Group A/S
Textilia blev startet i 1958 og gennem branchespecifikke vaske- og lejeløsninger, sikrer vi skræddersyede og skalerbare tekstil- og serviceløsninger til vores kunder.
Textilia er siden starten af 1980’erne ekspanderet kraftigt og har løbende tilpasset den interne struktur til den aktuelle markedssituation. Senest med en opdeling i fem markedsspecialiserede divisioner, der sikrer en fortsat kundevendt udvikling af virksomheden.
Siden 2017 har virksomheden overtaget en række svenske vaskerier, og per juni 2023 blev koncernen samlet under det fælles navn Textilia, der går på tværs af Danmark og Sverige. Koncernen omfatter i dag ca. 40 lokationer i Skandinavien med 2500 fuldtidsansatte og en samlet omsætning på 2,3 mia. danske kroner.
Dentsply Sirona Implants/Wellspect Healthcare
Wellspect HealthCare – Viljen til at forbedre andres liv
Wellspect HealthCare udvikler, producerer og sælger en bred vifte af medicinsk udstyr.
Fælles for vore produkter er, at vi altid har fokus på innovation og miljø – og ikke mindst brugerens komfort og sikkerhed. I Wellspect HealthCare har vi en høj udviklingstakt og er ofte de første, som introducerer ny teknik eller nye produkter. Et godt eksempel er vores hydrofile kateter, LoFric®, der kom på markedet i 1983 og som stadig indtager en førende position.
Hos Wellspect HealthCare drives vores engagement inden for sundhed og trivsel af et kontinuerligt ønske om at forny og forbedre vore medicinske hjælpemidler og services. Vores historie går mere end 60 år tilbage og vi er i dag en del af DENTSPLY International.
Læs mere på www.wellspect-healthcare.dk eller kontakt os på telefon 4362 4332 eller info.dk@wellspect-healthcare.com
Dr. Schutz Nordic A/S
Dr. Schutz Nordic A/S er med hovedsæde i København, den skandinaviske partner til den tyske gigant Dr. Schutz GmbH, der i mere end 60 år har været det førende brand indenfor vedligeholdelse og beskyttelse af gulve på verdensplan. Vi fungerer som samarbejdspartner til både grossister, forhandlere, professionelle fagfolk, og slutbrugere. I den forbindelse tilbyder vi både et bredt sortiment af rengørings- og vedligeholdelsesprodukter samtidig med, at vi yder en fabriksmonteret løsning for den perfekte overfladebehandling af dit gulv. Vi ser vores produkter og løsninger som en væsentlig grund til, at gulve som PVC, linoleum, tæpper, laminat og træ, bevarer deres oprindelige udseende – selv efter mange år!
EU-Supply
EU-Supply er en af Europas førende leverandører af elektroniske bud og ledelsesløsninger. Virksomheden er fokuseret på indkøbs- og kontraktstyring og relaterede tjenester.
EU-Supply's Complete Tender Management-løsning (CTM) til indkøbs- og kontraktstyring anvendes i forskellige konfigurationer af over 6500 myndigheder inden for EU, og over 50.000 bud pr. År forvaltes på de fem hovedplatforme. Mere end 250.000 fulde tilbud er blevet håndteret (fra planlægning gennem kontrakt) siden 1999.
Essity
Essity er en global virksomhed, førende indenfor hygiejne- og sundhedsprodukter, med fokus på at skabe velvære med vores produkter og løsninger som essentielle bidrag i brugernes hverdag.
Forenede Service A/S
Forenede Service sælger og udfører Facility Service løsninger for virksomheder og organisationer, private som offentlige. Vi gennemfører arbejdet i overensstemmelse med kundernes ønsker og krav.
Foxway A/S
Ledende nordisk IT-leverandør inden for cirkulær økonomi for en mere bæredygtig fremtid. Foxway levere miljømæssige og bæredygtige IT-løsninger med fuld ”life-cycle management” af IT-udstyr.
Hos Foxway bestræber vi os på at hjælpe vores kunder til at komme tættere på FN´s verdensmål for en mere bæredygtig udvikling.
For at lykkedes med dette, forsøger vi i vores cirkulære forretningsmodel at udforske bæredygtige løsninger og muligheder gennem tætte relationer og samarbejde med vores kunder.
Når en enhed som f.eks. en laptop, tablet eller mobil lever længere, kan flere mennesker få adgang til og udbytte af teknologien. Ved at udføre levetidsforlængende procedurer, kan vi give enhederne 2-3 og nogle gange 4 livscyklusser – dvs. en enhed rent faktisk kan bruges og opfylde brugerens behov helt op til 10-12 år.
Sidste år processerede vi over 1,5 mio. enheder for vores kunder og samarbejdspartnere.
Vores cirkulære løsninger giver bl.a. offentlige arbejdspladser og skoler adgang til høj-kvalitets produkter og -teknologier til væsentlig bedre økonomi
- og vi reducerer samtidig CO2 udslip.
Skal vi også hjælpe jer?
Tag et kig på vores internationale hjemmeside www.foxway.com
Vores danske afdeling ligger i Søften lige nord for Aarhus – kom gerne og oplev vores ISO certificerede håndtering af IT-udstyr, data og arbejdsmiljø.
Link til vores produktside: www.foxway.dk
Her kan du også læse om ”Tilbagekøb af brugt IT-udstyr”: www.foxway.dk/brugt
Kontakt Kenneth Gislum på 60 63 11 03 eller kenneth.gislum@slet-dette.foxway.com for en uforpligtende snak om cirkulær IT for en mere bæredygtig fremtid. Lad os være med til at inspirere jer.
Gardin Lis ApS
Levering af gardiner og solafskærmning til din kommune.
Gardin Lis har gennem mere end 33 år leveret gardiner, persienner og anden solafskærmning til både institutioner, erhverv og private boliger. Vi leverer løsninger i den bedste kvalitet, hvad end I ønsker en ind- eller udvendig solafskærmning.
I dag har vi samarbejdsaftaler med flere kommuner i Danmark om levering, montering og vedligeholdelse. En af årsagerne til at mange kommuner vælger Gardin Lis er, at vi leverer 100% specialtilpassede løsninger, der er tilpasset dagligdagen, med levering, montering og vedligeholdelse. Løsningerne kan tilbydes både som en anlægsinvestering eller en drifts- og vedligeholdelsesinvestering. Hver enkelt kommune får genkendelighed og stabilitet i form af en lokaltilknyttet konsulent – Alt sammen med udgangspunkt i kompetent rådgivning, mange års erfaring og stor faglig ekspertise.
Med udgangspunkt i cirkulær økonomi, har vi udviklet et koncept, der gør det muligt og attraktivt at leje sine gardiner, hvor Gardin Lis efter endt periode tilbyder at købe dem tilbage til genanvendelse.
Vi er åbne for markedsdialog og I er velkomne til at kontakte kundeservice på 70 10 07 17 eller Karen Jacobsen, der står for kommuneaftaler, på 23 11 60 18 / karen@slet-dette.gardinlis.dk
Læs mere på www.gardinlis.dk
Vi glæder os til at sprede god stemning hos jer.
Gardinmontøren Botex Erhverv
Gardinmontøren Botex - en professionel, dansk sparringspartner med over 50 års erfaring.
Erfaring og kompetence til det offentlige rum.
Vi er et stærkt team, der rådgiver og vejleder regioner, kommuner, bygherrer og entreprenører, arkitekter og designere.
Vores opgave er, at finde den optimale løsning når der skal skabes rum i form af
- effektivt lys -og varme regulerende indvendig og udvendig solafskærmning
- lydabsorberende tekstiler, mørklægningsanlæg eller blot for, at skabe hygge.
Vi er en velorienteret alsidig sparringspartner, når det gælder indretning og optimering af bygninger og domiciler.
Vores hovedsæde med gardin showroom samt solafskærmningsudstilling ligger i Odense hvor også vores erhvervsafdeling, produktion samt montageafdeling har adresse.
Vores konsulenter og montører kommer dagligt rundt til kommunens forvaltninger, leder samt tekniske service medarbejder for, at løse de forhold som følger i form af nybyggeri, renovering eller alm. drift optimering og vedligeholdelse.
Gardin Montøren Botex har egen produktion og egen systue – med fokus på dansk kvalitet, fleksibilitet og hurtig levering.
Vi er en virksomhed med fokus på miljøet, hvorfor alle vores fabrikater er miljø certificerede EMAS, ISO og ØKOTECH.
Virksomhedens nøglebegreb: Kunden i fokus og kvalitet til den rigtige pris.
Kontakt en af vores erhvervskonsulenter på telefon nr. 66 172 800 eller pr. email: gardin@slet-dette.email.dk
HjulmandKapain
HjulmandKaptain er blandt Danmarks største advokatvirksomheder med over 150 medarbejdere. Vores kunder omfatter et betydeligt antal erhvervsvirksomheder - lige fra industrikoncerner og børsnoterede selskaber til mellemstore og mindre virksomheder - ligesom vi er rådgivere for kommuner, offentlige institutioner, fonde, foreninger og finansielle virksomheder.
HjulmandKaptain er full-service rådgiver overfor erhvervslivet og har specialister inden for alle fagområder. En betydelig del af vores rådgivning har international karakter. Med henblik på at opnå en optimal betjening af vores kunder har HjulmandKaptain etableret nære samarbejdsrelationer med kompetente advokatfirmaer over hele verden, og vi er bl.a. medlem af organisationen International Jurists.
Holmris.Designbrokers A/S
Vores set-up er skabt ud fra, hvilke behov du står over for.
Holmris+Flexform kan tilbyde et af markedets mest fleksible og innovative møbeludvalg. Dialog i øjenhøjde med markedets mest rutinerede rådgivere.
Du kan samle alle dine indretningsbehov ét sted. Hos os. Vi forener 75 år produktionserfaring med vores sælgeres brede ekspertise. Det betyder konkurrencedygtige priser og tilpassede løsninger. Du er i kontakt med sælger og fabrik på samme tid. Én indgang. Ingen løsninger er for store eller særlige. Aldrig stilstand.
Kan det tænkes, kan det skabes. Innovativt design som du aldrig har tænkt var muligt og som skaber optimale arbejdsmiljøer. Og inspirerer til en bedre verden. Der er altid en specialist, som kender din branche og de foranderlige omstændigheder, du står i. Det kan beskrives ganske kort, hvad du får hos Holmris+Flexform.
Helstøbte løsninger.
Office
Hos Holmris+Flexform gør vi det let at træffe de rigtige valg, når det gælder indretning. Vi ved rigtig meget om møbeltrends, flot design og gennemtænkt indretning - til den rigtige pris.Du kan vælge at bruge os til totalopgaver eller mindre specialopgaver.Vi har masser af erfaring med begge dele - for både små og store virksomheder.
Care
Pleje handler ikke kun om pleje og kost, men også om farver, lys og det at opnå et så hjemligt miljø som muligt. Livskvaliteten øges betragteligt, hvis man ofrer lidt større opmærksomhed i selv indretningen.Vi hjælper med at afdække jeres behov, at vælge møbler / inventar, gardiner og tilbehør. Vores rådgivere har fokus på at skabe løsninger, der sikrer dejlige og personlige hjem samt giver personalet en god arbejdsplads.
Learning
Vi har stor ekspertise i at skabe spændende miljøer til bl.a. gymnasier og større uddannelsesinstitutioner. Vi lægger særlig vægt på, at møbelindretningen er inspirerende og skaber rum til sociale aktiviteter. Både det enkelte møbel og den samlede indretning skal formidle budskabet om, at skolen er et attraktivt sted at være.
Højager Belysning
Højager Belysning A/S er landsdækkende leverandør af belysning til B to B og B to C markedet.
Vi leverer alle typer af LED, lyskilder, lysrør, speciallyskilder, belysning, armaturer, bordlamper, lamper, maskinbelysning, kontorbelysning, industribelysning, hospitalsbelysning, laboratoriebelysning, institutionsbelysning, uplights, downlights, luplamper, gitre, batterier, sikringer m.m.
Højager Belysning A/S er en af de største leverandører af belysning til det professionelle og offentlige marked i Danmark i over 34 år.
Vi har et landsdækkende net med 14 salgskonsulenter, en projektafdeling med 4 medarbejdere, der tilbyder gratis rådgivning indenfor belysning, optimering af belysningsanlæg med forslag til mest økonomisk lyskildevalg.
Web-shop med individuel favoritliste og aftalepris. Vi opfylder alle krav der stilles til e-kataloger af bl.a. staten, regionerne og kommunerne.
Vi sidder med i IKA's e-fokusgrupper omkring e-handel og kravspecifikation.
Højager Belysning A/S har agenturerne for AURA, Waldmann, Derungs, Radium, Narva Robus Müller-licht, Akzent, Luxran og forhandler Varta, Sylvania, Osram, Philips ,Panasonic, Luxo, GE, LK, Megaman EYE, Relco, Leuci m.fl.
Vi henviser til vores hjemmeside www.hojagerbelysning.dk hvorfra vores katalog kan downloades, og tilmelding til webshoppen kan finde sted m.m
Højer Møbler
Højer Møbler A/S er en 100 % danskejet virksomhed, som gennem mere end 25 år har specialiseret sig i udvikling, produktion og salg af møbler til uddannelsessektoren. Vi kan tilbyde et bredt og varieret produktprogram af meget høj kvalitet. Vi anvender kun de bedste materialer, og det giver produkterne en lang og stabil levetid.
Vi vil bidrage til at udvikle de fysiske rammer.
Hos os søger vi konstant efter nye veje til, hvordan vi med møbler og nye innovative måder at tænke indretning kan understøtte børn, unges og voksnes måde at lære bedst på. Vi vil også bidrage til at skabe undervisningsmiljøer, som fremmer de sociale relationer, og vi har skarp fokus på at levere møbler, som er komfortable, og kan holde til uddannelsesbrug. Kompetent sparring under beslutningsprocessen og viden om materialer og de nyeste tendenser er også væsentlige nøgleord hos Højer.
Dette engagement, når det gælder at skabe de optimale fysiske rammer på landets skoler og uddannelsesinstitutioner, gør at vi i dag har et bredt sortiment af møbler, som passer ind i forskellige undervisningssituationer, og som samtidig tilgodeser den enkeltes behov. Vore møbler lever op til alle gældende krav, og vi tilbyder markedets bedste produktgaranti på 7 år, samt en suppleringsgaranti i minimum 10 år på egne møbler.
Højer møbler er SKI-leverandør af undervisningsmøbler.
Vil du vide mere om Højer Møbler, så kontakt os endelig på telefon 51 51 60 10 eller hojer@slet-dette.hojermobler.dk
Læs også mere på vores hjemmeside www.hojermobler.dk
JDE Professional
A COFFEE FOR EVERY CUP
Hos JDE Professional mener vi at alle fortjener den kaffe som de elsker.
Vores historie går mere end 260 år tilbage og inkludere store europæiske mærker som Jacobs kaffe i Tyskland, og Douwe Egberts i Holland. I Danmark kan du nyde mærkerne: Gevalia, Café Noir, Douwe Egberts, Good Origin, Piazza d’Oro, Mastro Lorenzo, Karat og Pickwick te.
Vi er Danmarks førende leverandør af gode kaffe- og teoplevelser til virksomheder og det offentlige marked. Gennem mangeårigt samarbejde med sygehuse, børnehaver, skoler, plejehjem, og andre offentlige institutioner, har vi oparbejdet en solid viden og know-how i forhold til kaffeløsninger med forskellige behov. For sygehuse er eksempelvis hygiejnen et vigtigt aspekt - både når det handler om maskiner og produkter. Uanset hvem du er, så tager vi højde for det, der er vigtigt for dig i din konkrete situation og står altid til rådighed med vores erfaring og sparring. For vores overbevisning er, at alle fortjener den kaffe de elsker med andre ord ”A Coffee for every cup”.
Jyden Workwear A/S
Bliv godt klædt på næste gang medarbejderne skal have ny beklædning.
Jyden Workwear A/S (JW) er en international salgs- og produktions virksomhed. Vi designer, producerer og sælger vaskeriegnet arbejdsbeklædning til personalet i Plejesektoren, Træningsenheden og Tandplejen ved de danske kommuner – dette sker via vores samarbejdspartnere, de industrielle vaskerier. JW er en del af Borch Textile Group A/S, der producerer og sælger linned samt beklædning til sygehusene. JW´s mangeårige erfaring og samarbejde med kunder og leverandører, sikrer funktionelt og komfortabelt arbejdsbeklædning i klassiske og tidløse designs i høj kvalitet. Al vores beklædning er fremstillet i samarbejde med brugerne og med brugerne i fokus. Dette sikrer, at I får den bedste arbejdsbeklædning til ethvert behov.
Kvalitet, funktionalitet og design
For JW er det et privilegie at kunne fremstille beklædning, der kan gøre en forskel for medarbejderne, og derfor har vi øje for de detaljer, funktionaliteter og krav, som gør medarbejderne glade for arbejdsbeklædningen. Vi har i vores designs stort fokus på ergonomi og arbejdsmiljø samt at beklædningen ikke giver ubehag og gener i form af allergier, ondt i skuldre og nakke pga. belastning fra fyldte lommer. Funktionalitet og komfort er en selvfølge i alle vores designs og vores mål er, at vores brugere får det bedste arbejdstøj, der lever op til forventningerne. Alle vores metervarer, tilbehør og nye produkter testes på laboratorier og hos vores kunder, så vi ved, at arbejdstøjet altid fungerer optimalt, samtidig med vi sikrer holdbare farver, form samt at et præsentabelt
look.
Kontakt gerne Connie Højer Bonde for yderligere information.
Mail: chb@slet-dette.jyden-workwear.com, tlf. 5196 4708
KENTAUR A/S
Kentaur designer, producerer og leverer beklædningsløsninger igennem vores partnere, der kan tilbyde en købe- eller en vaske-/leje løsning. Kentaur er i dag markedsleder på det danske marked, blandt de 700 bedste vækstvirksomheder i Danmark og førende indenfor design, produktion og levering af arbejdsbeklædning til det danske kommunemarked.
Vi er med i IKAs arbejdsgruppe indenfor vaske-/leje løsninger, hvilket giver os et indblik i de problemstillinger der kan være, når vaskeri, kommune, brugere og beklædningsproducent, skal have det til at gå op i en højere enhed. Vi sætter standarden i branchen, og vores kollektioner følger Sundhedsstyrelsens vejledning til arbejdsdragter, hvad enten det gælder design eller kvalitet.
Et udvalg af de kommuner, der siden 2006 har valgt beklædning fra Kentaur er: Allerød, Brønderslev-Dronninglund, Egedal, Esbjerg, Favrskov, Faxe, Fredericia, Haderslev, Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Jammerbugten, Kalundborg, Kolding, Langeland, Mariager Fjord, Norddjurs, Odense, Randers, Ringkøbing/Skjern, Roskilde, Syddjurs, Tønder, Vejle, Vesthimmerland og Aalborg.
Kinect Energy Group
Kinect Energy Group (Tidl. Bergen Energi)
Kinect Energy Group er et ledende internationalt kompetencemiljø, som leverer tjenester inden for handel, risikohåndtering og rapportering af energi- og energirelaterede kontrakter.
Kinect Energy Group er etableret i mere end 20 lande i Europa og Nordamerika, og kan assistere vore kunder på mere end 150 lande. Typiske kunder er offentlige og private storforbrugere af energi samt aktører i energibranchen. Kinect Energy Group er handels- og clearingrepræsentant på flere europæiske og amerikanske energibørser.
Energimarkedet kan være uoverskueligt. Mekanismer og procedurer samt hurtigt og meget varierende priser, på både elektricitet og naturgas, gør ofte markedet vanskeligt at gennemskue.
Det kræver viden, indsigt og effektive værktøjer, der løbende overvåger energimarkederne, når der skal sikres fordelagtige priser og fleksible leveringsaftaler. Kinect Energy Group har ressourcerne og kompetencerne til at analysere og vurdere markedsudviklingen på både kort og langt sigt.
Kinect Energy Group har en lang historie som leverandør af tjenester inden for handel med elektricitet og naturgas, og vor rolle giver dig tryghed for en professionel håndtering af processen omkring indkøb af energi.
Vil du vide mere, så kontakt
Kinect Energy Denmark A/S
Klaus Fischer
Telefon: 96 32 89 40
E-mail: kfischer@slet-dette.kinectenergy.com
Web: www.kinectenergy.com
KMD A/S
Hvorfor benytte et indkøbssystem?
Som offentligt ansat er du i højere grad end nogensinde tvunget til at omprioritere dine arbejdsgange og budgetter. Effektive indkøb kræver koordinering mellem de involverede, overblik og effektive arbejdsgange. E-handelssystemer er et middel til at realisere potentialet for besparelser ved at indføre strategisk indkøb som kompetence i kommunen. Det er en systematisk disciplin, som kan hjælpe kommunen til at spare på omkostningerne for toiletpapir, tøj og computere og i stedet bruge besparelsen på tjenende formål.
KMDs løsning
KMDs indkøbsløsning ”KMD Opus E-indkøb” opstiller en IT-baseret ramme for kommunen, som tilbyder en række fordele:
- En sammenhængende arbejdsgang for alle elektroniske indkøb
- Automatisk bilagsbehandling
- Disponenterne får adgang til de relevante kontrakter, som sikrer at indkøb foretages korrekt
- Disponenterne bliver guidet gennem hele indkøbsprocessen fra søgning og bestilling til betaling
- Integration til organisationens økonomisystem: KMD Opus Økonomi
- Kommunen får adgang til indkøbsanalyse, som giver overblik over organisationens indkøbsmønstre og compliance
Om virksomheden
KMD er en dansk virksomhed, der har udviklet på sine softwareløsninger i mange år. KMD arbejder hele tiden på at skabe nye digitale genveje, og ser det som sit ansvar at bidrage med initiativer og løsninger, der understøtter og udvikler Danmarks velfærd. Den offentlige sektor står over for betydelige udfordringer: Færre hænder skal hjælpe flere borgere, og økonomien skal række længere.
Vil du vide mere?
Hjemmeside: www.KMD.dk
Find din kontaktperson her eller ring til vores hovednummer på telefon +45 4460 1000
Konica Minolta
Hardware til store og små virksomheder
Konica Minolta leverer både produkter til små, mellemstore og store virksomheder. Vi har igennem en årrække udviklet og produceret prisvindende farve og sort/hvid printere, multifunktionsprintere og produktionssystemer med markedets højeste kvalitet. Vores produktionssystemer imødekommer behovet i det lille in-house trykkeri såvel som det store kommercielle trykkeri. Vi tilbyder desuden produkter inden for storformat i samarbejde med KIP og Epson.
Vi skræddersyr din softwareløsning
Konica Minolta har specialiseret sig i at rådgive omkring it-services, hvor vi bl.a. har fokus på at sikre din virksomhed en optimal dokumenthåndtering. Bl.a. kan vi tilbyde dig en printanalyse, der har til formål at optimere din virksomheds print- og kopiomkostninger. Printanalysen er en del af OPS (Optimized Print Services), og giver dig et overblik og mulighed for at kontrollere de samlede udskriftsomkostninger. Det kan føre til store besparelser for din virksomhed. Med OPS kan du desuden få overblik over, hvor du eventuelt kan optimere dit dokumentflow. Samtidig tilbyder vi et bredt udvalg af softwareløsninger, der giver dig et endnu større udbytte af din hardware. Vores løsninger effektiviserer, økonomiserer og fremtidssikrer dine arbejdsprocesser, uanset hvor stor eller lille din virksomhed er.
Vores serviceteam er lige i nærheden af dig
Vores egen store serviceorganisation sørger for, at du har en optimal drift og høj oppetid. Vores professionelle og servicemindede teknikere træder til, hvis der opstår vanskeligheder med din hardware og software. Konica Minolta dækker hele Danmark og har altid et serviceteam i nærheden af dig.
Konica Minolta og miljø
Konica Minolta har i en lang årrække været ISO-certificeret på kvalitet, miljø og arbejdsmiljø og er meget aktiv inden for beskyttelse af miljøet. Langt de fleste af vores produkter lever op til de krav, der stilles for at opnå Energy Star-mærket. Det betyder i praksis et meget lavt strømforbrug og lav varmeudvikling. Det meste af Konica Minoltas produktprogram bærer desuden det skrappe tyske miljømærke Der Blaue Engel.
Vil du læse mere om Konica Minolta kan du klikke på vores onlinemagasin HER.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev her www.konicaminolta.dk/nyhedsbrev
Find yderligere information og produktsortiment på konicaminolta.dk
Kärcher
Kärcher er en global familieejet virksomhed fra Winnenden og er førende inden for rengøringsteknologi på verdensplan.
VI GØR DET MULIGT
Hverdagsrengøring eller ekstraordinære rensningsopgaver – uanset hvad du planlægger, klarer vores produkter og ydelser opgaven nemt, sikkert og med højeste kvalitet.
For når det gælder om at hjælpe mennesker med deres gøremål, så spørger vi altid os selv, hvordan vi kan gøre det nemmere for dem at nå i mål. Derfor udvikler vi vores produkter og ydelser hver eneste dag. Vi støtter deres kvalitet
Hos os er der ikke noget, der hedder en ’typisk kunde’. Mennesker er nemlig lige så forskellige som deres omgivelser og dermed deres rengøringsbehov. Derfor er der især én ting, der er altafgørende i alt, hvad vi laver: at tilbyde præcis det, du har brug for til dine individuelle rengøringsbehov.
Vi tilbyder dig det nødvendige udstyr – og har mere end 3.000 produkter. Vi kan tale med dig i mere end 700 Kärcher-centre. Vi er klar til at tage action og er der altid, når du har brug for os. Vi har mere end 50.000 salgs- og service-outlets i 70 lande og mere end 120 virksomheder. Og vi giver dig den knowhow og ekspertise, du har brug for, for at nå dine mål – uanset hvor vi er i kontakt med dig. Vi yder nemlig en helhedsorienteret support.
Lemvigh-Müller
Lemvigh-Müller er danmarks største stål- og teknikgrossist med omkring 1.300 medarbejdere. Vi er Eliteleverandør til det offentlige og har en lang historik som totalleverandør til offentlige kunder. Med vores mere end 350.000 varenumre leverer vi alt fra belysning til befæstelse, værktøj, el-teknik, værnemidler, kabler og stål, enten fra vores centrallagre eller 23 landsdækkende butikker.
Derudover tilbyder vi en række skræddersyede services og løsninger som fx indkøbsoptimering, lagerstyring, teknisk support, bearbejdning af stål og metal, projektberegning, certifikathåndtering, fagkurser og produktuddannelser.
Lemvigh-Müller er en ansvarlig virksomhed, og vi ønsker både at sikre gode interne arbejdsforhold for medarbejdere og at fremme miljøvenlighed og bæredygtighed i forholdet til vores omverden.
Lemvigh-Müller A/S er fondsejet og uddeler hvert år økonomisk støtte til at fremme kulturelle, sociale og produktive formål til bedste for Danmark og dets befolkning.
Se mere om Lemvigh-Müller på https://www.lemu.dk/
Louis Nielsen A/S
Danskernes foretrukne optiker
Louis Nielsen er uden sammenligning branchens hurtigst voksende virksomhed. I dag har vi 77 butikker fordelt over hele landet og vi sælger årligt mere end 450.000 briller! Vi kan med rette sige, at vi er suveræn markedsleder og med rette kalde os for danskernes foretrukne optiker.
Hos Louis Nielsen går vi ikke på kompromis med professionalismen eller kvaliteten i vores arbejde, og vores synsprøver udføres altid af statsautoriserede optikere. Vores optikere er professionelt uddannede, og vi investerer konstant i efteruddannelse samt i teknologi, der sikrer state-of-the-art testudstyr i alle vore butikker. Derudover gennemfører vores butikspersonale løbende kurser på vores eget akademi, således de holdes ajour med nyeste tendenser og viden.
Uanset om det gælder briller til medarbejderne i arbejdstiden og i fritiden eller det drejer sig om briller til borgere med udvidet helbredstillæg, så tilbyder Louis Nielsen en bred vifte af individuelt tilpassede briller i forskellige prisklasser startende fra 195 kroner. Vores designerkollektioner starter fra 1.495 kroner for to par, og vores udvalg af designerbriller omfatter de nyeste modeller fra nogle af verdens mest moderigtige navne.
I Louis Nielsen arbejder vi konstant på at forbedre vores service og betjening i alle vores butikker. Det gør vi bl.a. med et omfattende ”Værtens bedste service” kundetilfredshedsprogram. Det skal sikre, at kunderne altid får den bedste service og oplevelse hos Louis Nielsen. Og ikke nok med det – vi tilbyder også branchens bedste tilfredshedsgaranti. Udover den almindelige 24 måneders reklamationsret yder Louis Nielsen 3 måneders tilfredshedsgaranti på vores briller. Alle kunder skal være 100% tilfredse. Det er KompletTilfreds eller pengene tilbage.
Louis Nielsen har siden 2005 været en del af Specsavers Optical Group, som er verdens største privatejede optikerkæde med mere end 1.600 butikker i 10 lande.
Kontakt erhvervsafdelingen
Er du interesseret i at vide mere om hvad Louis Nielsen kan tilbyde, så er du velkommen til at kontakte erhvervsafdelingen på telefon 9632 5198 eller skriv til erhverv@slet-dette.louisnielsen.dk
Lyreco Danmark A/S
Lyrecos mission er at gøre din arbejdsdag nemmere!
Lyreco er førende inden for salg og distribution af kontor- og sikkerhedsprodukter. Vi tilbyder over 11.000 produkter til både store og små, private og offentlige virksomheder og organisationer. Vores mål er at gøre arbejdsdagen nemmere ved at tilbyde et højt serviceniveau og et stort udvalg af kvalitetsprodukter.
Et af vores mottoer er "Tænk globalt – handl lokalt". Lyreco findes i dag over hele verden og kan derfor tilbyde global købekraft, men for os er det samtidig vigtigt at kunne give den følelse af nærhed, som man får hos en lokal virksomhed.
Hos Lyreco Danmark, som ligger i Roskilde, har vi sælgere, der er eksperter i vores produkter og kan hjælpe dig med at træffe det rigtige valg. Alle vores produkter er også tilgængelige i vores webshop.
Hos Lyreco er vi desuden stolte af at kunne tilbyde:
Bredt udvalg af kvalitetsprodukter – hos os kan du vælge mellem mere end 11.000 produkter, og vi har alt fra kontorartikler og -møbler til beskyttelseshandsker og lidt lækkert til tekøkkenet. Vi udvælger vores produkter med omhu og stiller høje krav til vores leverandører.
Effektiv kundeservice – vi ved, at du har vigtigere ting at tage dig til. Derfor stræber vores kundeservice efter at besvare dit opkald inden for 15 sekunder.
Hurtig levering – de fleste af vores produkter er på lager, medmindre andet er angivet, hvilket betyder, at du kan få dem allerede næste arbejdsdag, hvis du bestiller inden kl. 16. Vores egne chauffører kører ud med dine varer, og du kan være sikker på at få dem til tiden.
Bæredygtighed og social ansvarlighed – vi tænker bæredygtighed ind i alt, hvad vi gør, og stiller krav om certificeringer, miljø, intet børnearbejde m.m. både til os selv og til vores leverandører, så du kan handle med god samvittighed. Derudover er Lyreco ISO-certificeret i henhold til ISO 14001. Siden 2008 har vi i Lyreco gennem interne indsamlinger støttet børns ret til uddannelse i lande som Bangladesh, Vietnam, Togo og Madagaskar.
Følg os på vores sociale medier:
LinkedIn, Facebook, Twitter ,Youtube
MATTING AB
Professionelle entréløsninger og taktile ledelinjer!
Matting har fokus på løsninger og produkter som skaber tilgængelige, funktionelle og sikre offentlige entréer og miljøer. Vi har igennem mange år samlet erfaringer, ekspertise og know how. Vores vision handler om bæredygtige mennesker og at de arbejdsrum og miljøer som vi færdes i skal være tilgængelige og sikre at færdes i for alle.
Matting er specialister i både fritliggende entrémåtter i standardmål og skræddersyede løsninger til mere krævende miljøer. Vores sortiment af fritliggende måtter indeholder alt fra de klassiske vaskbare måtter som anvendes i forbindelse med måtteservice til de mere effektive og langtidsholdbare varianter, som rengøres på stedet i forbindelse med almindelig rengøring.
Matting er også specialister i kundetilpassede aluminiumsmåtter til miljøer med særligt meget trafik eller krav til lidt eller ingen vedligehold.
Aluminiumsmåtter holder i mange år frem og egner sig både til vindfang og større indendørs arealer.
Den rigtige investering i egne måtter er en både billigere, mere effektiv og ofte mere bæredygtig løsning.
- Rådgivning
- Opmåling
- Planlægning
- Levering / installation
- Opfølgning
- Miljøberegning
Matting tilbyder også et bredt udvalgt af taktile ledelinjer og kontrastmarkeringer.
Det kan være en stor udfordring at sikre tilgængeligheden for synshandicappede i en bygning. Både fordi kun ganske få har viden herom, og fordi reglerne kan være svære at tolke. Matting hjælper dig igennem hele processen – fra at vurdere tilgængelighedsbehovet i dit miljø til at planlægge ledelinjerne og montere dem i henhold til de lovmæssige krav.
Rigtigt fra starten.
Vi hjælper dig med at analysere bygningens tilgængelighedsbehov, hvilke målepunkter der skal forbindes med ledelinjer, og hvilke forhindringer der er som eksempelvis niveauforskelle i form af trapper. Det er naturligvis vigtigt at gøre det rigtigt fra starten og undgå dyre ændringer senere. Derfor vil vi gerne involveres tidligt i processen. Vi gennemfører grundige behovsanalyser og har kompetencerne og ressourcerne til at lede hele projektarbejdet, fra start til slut. Resultatet bliver en langsigtet og holdbar løsning, der følger gældende love og regler og vigtigst af alt, leder brugeren på rette vej.
Hjemmeside:
matting.se/da/matting-solutions/
Kontakt Theo Ravn Beltoft på theo.beltoft@slet-dette.matting.dk – Mobil +45 51140264
Mercell Danmark A/S
Markedets stærkeste udbudsportal
Mercells portal for offentlige indkøbere er dit elektroniske værktøj til gennemførelse af indkøb, bygget på en effektiv og kvalitetssikret udbudsproces.
Portalen er i praksis bindeleddet mellem indkøber og leverandør. Du udbyder en opgave og leverandøren besvarer din opgave t i samme portal. Begge parter får hermed de bedste muligheder for en fuld elektronisk og sammenhængende udbud-/tilbudsproces. Portalen sikrer dine opgaver stor eksponering og flere konditionelle besvarelser af dine opgaver fra markedets mest kompetente leverandører – det giver værdi for dig og din organisation.
Du vælger selv hvilke moduler i portalen du vil anvende og du kan få understøttet den fulde udbudsproces, fra afdækning af indkøbsbehov, planlægning og gennemførelse af udbuddet til indgåelse af kontrakt.
Portalen er det mest brugte elektroniske udbudsværktøj i Danmark med tæt på 1.000 publiceringer i 2015 alene i Danmark og flere end 8.000 tilmeldte leverandører.
Håndtering af hele udbudsprocessen
- Kvalitetssikret proces fra A-Z
- Enkel styring og organisering af udbud
- Enkel og dokumenteret kommunikation –internt og eksternt
- Integration til TED og Udbud.dk samt
- Standardiserede integrationer til journaliseringssystemer
- Komplet dokumentation og historik
- Effektiv proces med minimerede transaktionsomkostninger
- Fri og kompetent dansk systemsupport, kvalificeret rådgivning og juridisk hotline
- Portalen er webbaseret – du skal ikke installere noget software
Brug portalen efter behov og skab værdi for hele organisationen
Vælg de moduler i portalen som passer til dine behov og organisationens brugere - vores licenspakker og tilvalgsmuligheder er skræddersyet til forskellige behov og kompetenceniveauer.
Portalens moduler er individuelle tilvalgsmuligheder til alle eller udvalgte brugere. Kontakt os og hør meget mere om portalen, og hvad du og organisationen skal vælge for at få det optimale udbytte med en fremtidssikret digitalisering af dine udbudsprocesser.
Om Mercell
Mercell er den stærkeste leverandør af optimerede og kvalitetssikrede informationer og løsninger, der løbende udvikles i tæt samarbejde med vores brugere. Hermed følger også forpligtelsen til at sikre høj faglighed, og en fremtidssikring af de moduler, der stilles til rådighed i portalen. For os er det derfor naturligt at investere i og fastholde kompetente og engagerede medarbejdere.
Gennem nærvær, omhyggelighed og handlekraft vil vi sikre, at vi er dit naturlige valg af samarbejdspartner.
Kontakt:
Niels Arn Garler, telefon: 63 13 37 03, e-mail: niar@slet-dette.mercell.com, Web: www.mercell.dk
MultiLine A/S
Den nemme vej til den rigtige løsning.
Hos MultiLine kan du vælge fra et bredt sortiment af forbrugsvarer. Vi håndplukker kvalitetsmærker inden for f.eks. aftørringssystemer og dispensere, éngangsartikler, fødevare- og fastfoodemballager, borddækningsprodukter, drikke- og automatprodukter, sække og poser samt rengørings- og hospitalsprodukter. Vi handler også med køkkenudstyr og maskiner til fødevareemballering, så du kan samle mange af dine indkøb ét sted.
Vores kundekreds omfatter private virksomheder, kæder og grossister, stat, regioner og kommuner. Og vi leverer til både Danmark, Norge, Sverige, Grønland, Island og Færøerne.
Nemlig.com & Intervare A/S
SUPERMARKEDET INTERVARE
- Danmarks førende leverandør af dagligvarer til hjemmeboende visiterede borgere.
Supermarkedet Intervare har siden etableringen i år 2000 udelukkende fokuseret på levering af dagligvarer til visiterede borgere, som ikke længere selv kan komme på gaden og handle.
Vi kan tilbyde et unikt fuldservicekoncept tilpasset borgernes og kommunernes behov, hvor vi selv styrer alle processer fra bestilling, varemodtagelse til pakning, samt leverer dem direkte til køkkenbordet. Med konceptet skaber vi tryghed og stabilitet på et vigtigt område i hjemmeplejen.
Læs mere om de mange spændende muligheder, vi tilbyder borgerne og kommunerne på vores hjemmeside
NEMLIG.COM
- Leverandør af dagligvarer til mindre institutioner.
Hos nemlig.com vil vi gerne være kommunernes foretrukne samarbejdspartner, når det gælder levering af dagligvarer/fødevarer til de mindre institutioner.
Vores styrke er et bredt sortiment af både mærkevarer, discountvarer og økologiske varer - vel og mærke til et prisniveau der matcher de landsdækkende supermarkedskæder. Og så har vi selvfølgelig masser af stærke tilbud at vælge imellem hver eneste uge.
Vi gør det nemt for institutionerne at spare tid på indkøbene, med de mange funktioner på hjemmesiden, som gør det let at planlægge forud, genbestille, hurtig adgang til favoritprodukter og meget mere.
Derudover er vi meget stolte af at kunne tilbyde Danmarks bedste friskhedsgaranti, samt fleksible leveringsmuligheder.
Besøg vores hjemmeside www.nemlig.com og oplev hvordan vi kan hjælpe de mindre danske institutioner med at spare tid og penge på indkøb af dagligvarer.
Vil du høre mere om hvad vi kan gøre for særligt jeres mindre institutioner, så tøv endelig ikke med at kontakte os pr. mail: offentlig@slet-dette.nemlig.com.
God fornøjelse og velkommen til!
NYBO Workwear A/S
Design og funktion – og bedste holdbarhed
Nybo producerer arbejdstøj, der er møder de store krav vaskerierne og brugerne stiller – både til holdbarhed i vaske/tørreprocessen og til design og funktion i hverdagen.
Hvis tøjet i dagligdagen skal møde de skrappe krav til hygiejne og sundhed, skal tøjet vaskes ved høje temperaturer og med midler, der sikrer en ren overflade. Kun således minimeres risikoen for smitte. Samtidig skal tøjet holde i en lang kontraktperiode, så komforten hos brugeren sikres og besværet for kommunen minimeres.
Står jeres kommune over for valg af tøj, skal I sikkert også igennem en del beslutninger omkring sundhed og hygiejnekrav. Se Sundhedsstyrelses vejledning(krav).
Kvalitet, etik og miljø
Hos Nybo har vi produceret tøj til sundhedssektoren i Danmark siden 1962. Vi har stadig vores egen fabrik i Europa og har således hver dag kravene til kvalitet, metervare og effektivitet helt inde på livet. Vores effektive kvalitetssikring betyder, at vores produkter altid lever op til de strengeste krav, der er til arbejdstøj inden for sundhedssektoren. Gennem vores eksport til andre lande med store krav – som f.eks. Tyskland, Sverige, Norge og Finland – sikrer vi konstant input fra de kunder, så vores produkter lever op til kravene om kvalitet, funktion og pris.
Vi sikrer, at vores produktion (både egen og partneres) tager størst mulig hensyn til miljøet og mennesker, og Nybo har gennem en år række været medlem af United Nations Global Compact og lever op til deres 10 principper for god virksomhedsdrift. Desuden tilstræber vi, at alle vore varer er certificerede efter Oecotex 100 standarden, så der ikke forekommer skadelige kemi rester i metervaren, og nikkel i knapper og lynlåse.
Læs mere på vores hjemmeside www.nybo.com og se samtidig det store udvalg af spændende tøj til ansatte i: ældreplejen, køkkener, genoptræningen, sygeplejen, tandplejen, rengøring og mange andre personalegrupper.
Står I efter at have læst dette tilbage med spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os.
Kontakt Peter Helvig på mail ph@slet-dette.nybo.com eller på tlf. 2714 1383.
OK Energi
OK a.m.b.a.
OK er et 100 % danskejet energiselskab - vi er ejet af vores 11.500 kunder og forhandlere. Og det forpligter. Derfor stiller vi altid høje krav til os selv og vores samarbejdspartnere.
Meget mere end benzin, diesel og fyringsolie
Energimarkedet udvikler sig konstant, og ingen ved i dag, hvad der bliver fremtidens foretrukne energiteknologi. Vi har været på banen og under udvikling i mere end 100 år, og vores ambition er at levere præcis den energi og det brændstof, du skal bruge. I dag, i morgen og langt ude i fremtiden.
Foruden konventionelle brændstoffer som benzin, diesel og fyringsolie, leverer vi nemlig også:
- Komplette ladeløsninger til elbil. Vi står for det hele, så du får præcis den ladeløsning, der passer til dit behov. Fra indkøb af ladestandere, udgravning, installation og montering til drift, vedligeholdelse, teknisk support og 24 timers kundeservice.
- OK B25+ Diesel. Med B25+ Diesel får du garanti for, at den mængde diesel, du har købt, bliver erstattet af minimum 25 % biobrændstof i vores lagertanke. Du får desuden dokumentation for den klimaforskel, du gør.
- HVO Biodiesel. Med HVO Biodiesel får du stort set samme tekniske egenskaber som med almindelig diesel, men reducerer samtidig din Co2-udledning med op til 90 %.
- Grøn strøm fra danske vindmøller. Med grøn strøm hos OK får du garanti for, at dit strømforbrug er dækket af vedvarende energikilder. For eksempel danske vindmøller.
- Bæredygtig varme med varmepumper. Med en luft til vand-varmepumpe får du bæredygtig varme og reducerer typisk varmeregningen med op til 50 %. Vi tager ansvar og står for det hele fra første dialog.
- Bionedbrydelige smøremidler. Hos OK kan du få bionedbrydelige smøremidler, der er lette at nedbryde i naturen.
- Smart digital løsning med OK Mobil-tankkort. Vi har udviklet OK Mobil-tankkort, så du hurtigt kan tildele tankkort til dine medarbejdere og spare masser af tid på unødig kort-administration. Kortet fungerer nemt og hurtigt sammen med OK Erhverv-appen.
Altid i nærheden og klar til at hjælpe
Vi har i mange år samarbejdet med kommuner og andre offentlige institutioner og har god erfaring med prækvalifikationer og større udbudsmaterialer, ligesom vi gerne deltager i indbudte licitationer. Vi har egne udbudskonsulenter, der står for markedsdialog og rådgivning om udbudsprocessen samt den daglige dialog og koordinering i forbindelse med projektet.
Og så er vi altid lige i nærheden, når du har brug for os. Enten på telefon, mail eller ude i landet, hvor vi har mere end 750 tankstationer i hele Danmark. Størstedelen af vores vaskehaller er desuden svanemærkede, så du kan gøre en forskel for miljøet.
Vi er også altid på plads ved den årlige IKA-konference, hvor du er velkommen til at komme forbi til en snak.
Vil du høre mere?
Har du spørgsmål, eller vil du vide mere om markedet og dine muligheder, er du altid velkommen til at kontakte vores udbudsteam.
Charlotte Holze
Key Account Manager
Jylland og Fyn
30 70 59 76
chl@ok.dk
Morten Bjørn
Key Account Manager
Sjælland
22 13 18 50
morb@ok.dk
Læs mere på www.ok.dk/offentlig
Oluf Brønnum & Co. A/S
Oluf Brønnum & Co. A/S er en af Danmarks største virksomheder inden for storkøkkenbranchen og beskæftiger over 100 medarbejdere.
Brønnum leverer maskiner, storkøkken- og kantineudstyr, porcelæn, bestik, glas samt køkkengrej til offentlige og private kantiner, hospitaler, plejehjem, hoteller, restauranter mm. Nøglefærdige storkøkkener og kantiner projekteres og indrettes.
Landsdækkende service.
Brønnum er certificeret efter ISO 14001 og har EMAS verificeret miljøledelse
Peter Larsen Kaffe
Peter Larsens Kaffe er en familievirksomhed med hovedsæde beliggende i Viborg. Selskabets kafferisteri og teproduktion er ligeledes beliggende på adressen i Viborg, hvor der årlig produceres over 400.000.000 kopper kaffe.
Peter Larsens Kaffe drives i dag af 3. generation og kan i år fejre 110 års jubilæum.
Peter Larsens Kaffe er leveringsdygtig i kaffe, te og dertil relaterede produkter og tjenester. Vi tilstræber at optimere vores sortiment, så vi hele tiden er leveringsdygtige i produkter, som opfylder kundernes ønsker og behov.
Vores sortiment tilpasses hele tiden markedets udvikling og vi er meget lydhøre over for vore kunders ønsker og behov.
Vi tilstræber hele tiden at kunne levere den bedste kvalitet inden for den enkelte produktgruppe, samtidig med at der er fokus på socialt og miljømæssigt ansvar.
Sortimentet omfatter bl.a.
- Komplet sortiment af kvalitetskaffe til detailmarkedet og café/cateringmarkedet.
Vores sortiment består af mere end 100 forskellige kaffer, heriblandt et bredt udvalg af økologisk og bæredygtig kaffe.
- Mere end 75 varianter af te i løsvægt eller breve. Heriblandt et bredt udvalg af økologiske og bæredygtige teer.
- Bredt udvalg af kafferelaterede produkter, samt maskiner og service.
Se desuden www.peterlarsenskaffe.dk eller kontakt Vibeke Gjerlund Christiansen på telefon 40757995 eller 86626733.
Roche Diabetes Care
Roche Diabetes Care & Accu-Chek diabetesprodukter
Roche Diabetes Care er pioner inden for udvikling af overvågningssystemer til blodglukose og er verdensførende inden for diabetesbehandlingssystemer og tjenesteydelser. I mere end 40 år har Accu-Chek-navnet haft til formål at sørge for, at personer med diabetes kan leve så normalt og aktivt et liv som muligt, og at give fagfolk inden for sundhedssektoren mulighed for at styre deres patienters tilstand på bedst mulig måde. I dag tilbyder Accu-Chek-sortimentet diabetikere og sundhedssektoren innovative produkter og effektive løsninger, der fører til praktisk, effektiv og kompetent diabeteskontrol, hvad enten det gælder overvågning af blodglukose, informationsstyring eller insulintilførsel. Det dækker alt fra blodglukoseapparater, insulinpumper, fingerprikkere og datastyringssystemer til uddannelsesprogrammer – hvilket bidrager til et forbedret medicinsk resultat.
Vil du vide mere om Roche Diabetes Care og Accu-Chek diabetesudstyr, så kontakt os gerne på telefon nr. 8082 8471 eller mail: dk.accuchek@slet-dette.roche.com
Sahva A/S
Sahva skaber livskvalitet gennem bevægelse - I mere end 130 år har vores mission været at gøre det muligt for mennesker at få bedre bevægelse og et mere aktivt liv, og vi har med tiden oparbejdet en viden og en erfaring, som gør os til Skandinaviens førende virksomhed indenfor udvikling, fremstilling og salg af kropsbårne hjælpemidler.
Vores produkter er af højeste kvalitet, og vores mål er at skabe de bedste og mest enkle løsninger for vores kunder, hvad enten det kræver avancerede proteser, lette bandager eller håndsyet, ortopædisk fodtøj. I vores butikker forhandler vi et bredt sortiment af indlæg, sko og bandager, og som kunde kan du her få dækket dine behov indenfor akutte skader, smertelindring eller mere sygeplejerelaterede produkter. I Sahva arbejder vi hele tiden på at blive endnu bedre til det, vi gør, og vi har kvalitetsstandarder for alle behandlinger og hjælpemidler.
Som kunde i Sahva kan du derfor være sikker på, at du er i trygge hænder.
Se mere på www.sahva.dk
Scandic Food A/S
Scandic Food A/S tilbyder et inspirerende sortiment af indbydende og velsmagende produkter inden for marmelade, frugtgrød, desserter, juice, survarer, honning, pasta, tomatprodukter, condiments, tørvarer og mange andre specialiteter. Det omfattende sortiment sælges under varemærkerne Skælskør Frugtplantage, Svansø, Sun Island, Green Valley og Chefkokkens.
Med disse produkter ved hånden har professionelle brugere rige muligheder for at tilberede retter fra både det klassiske, det fremmede og det mere eksperimenterende køkken.
På hjemmesiden www.scandic-food.dk kan du se en fuldstændig sortimentsoversigt og få inspiration i vores opskriftsarkiv og inspirationshæfter.
Skælskør Frugtplantage® har sine rødder tilbage til 1898, hvor brødrene Heilmann på deres jordlod ved Skælskør begyndte at dyrke frugter og bær til fremstilling af saft, marmelade og gelé.
Siden 1960 og frem til i dag har Skælskør Frugtplantage® været Leverandør til Det Kongelige Danske Hof.
Varemærket blev i 2000 overtaget af Scandic Food A/S og det omfattende sortiment af frugtgrød, dessertsauce, marmelade, gelé, saft, juice og læskedrik bliver fortsat udviklet, så det passer til nutidens forbrugere. Alle produkter fremstilles på egne fabrikker.
SVANSØ® blev grundlagt tilbage i 1975, hvor Peder Svansø drev virksomhed på at importere sydlandske specialiteter fra Italien. Produkterne blev dengang primært solgt videre til restauranter og grossister, men blev med tiden også udbredt til supermarkeder og detailkæder. I 2005 blev SVANSØ® varemærket overtaget af Scandic Food A/S og favner i dag over et bredt sortiment, der bl.a. består af marmelade, dressing, honning, juice samt en bred vifte af specialiteter.
SVANSØ® varemærket er din garanti for produkter af høj kvalitet, og når vi udvikler og lancerer nye SVANSØ® produkter, sker det altid med udgangspunkt i smagfulde råvarer og dermed sikkerhed for en god smagsoplevelse.
Download:
ScandicFood KvalitetsbrochureScandicFood Sortiment
Servicemægleren A/S
Rådgivning- og konsulentvirksomhed inden for udbud.
Servicemægleren A/S er en landsdækkende rådgivnings- og konsulentvirksomhed, som specialiserer sig inden for udbud af alle typer serviceydelser. Derudover rådgiver vi en lang række kunder med juridisk kontraktstyring og efterfølgende kvalitetssikring af deres serviceydelser, for at sikrer at de får den værdi de betaler for.
Virksomheden har eksisteret i 30 år og består i dag af et stærkt team af udbudsjurister og kvalitetskonsulenter med faglig ekspertise inden for forskellige fagområder.
Vi bistår private, offentlige- og statslige institutioner med rådgivning i forbindelse med indkøb af alle typer serviceydelser og bygningsdrift, herunder bl.a. håndværkerydelser, renovation, rengøring, kantinedrift, vagt- og sikkerhed, vinduespolering mv. Vi udmærker os især på vores strukturerede processtyring, som sikrer de mest optimale rammer for udbud og tilbudsindhentning.
Vores team af udbudsjurister står klar til at være behjælpelige med både juridisk rådgivning, kontraktstyring, kontrakthåndtering og udarbejdelsen af udbudsprocesser fra A-Z. Vores ambition er at skabe de optimale rammer for vores kunders indkøbsaftaler, både hvad angår kvalitet, pris og kontraktjuridisk sikkerhed.
Vi står altid klar til en uforpligtende samtale om hvad vi tilbyder og en god kop kaffe.
Læs mere på vores hjemmeside: www.servicemaegleren.dk
Kontakt:
Emil Meldgaard
Direktør (CCO)
Mail: emil@slet-dette.servicemaegleren.dk
Telefon: 2096 4798
Skandinavisk Motor Co. A/S
B2G Sales er en afdeling i Skandinavisk Motor Co. A/S med ene formål at tilbyde rådgivning og sparring til Kommuner, Regioner og andre offentlige institutioner, der ønsker et professionelt input i perioden inden udformning af et eventuelt udbud. Herunder også sikring af de 3 grundprincipper i Udbudsloven.
- Ligebehandlingsprincippet.
- Gennemsigtighedsprincippet.
- Proportionalitetsprincippet.
Vi står altid klar med vejledning og rådgivning.
Sjælland
Christian Gislinge
24 22 06 13
chgi@slet-dette.smc.dk
Fyn / Jylland
Jon Jensen
23 11 44 31
joje@slet-dette.smc.dk
Toyota Material Handling
Kvalitet og pålidelighed, altid
- Innovativt design
- Toyota Production System
- Toyota Service Concept
Vi udvikler alle vores truck med fokus på innovation, og vi investerer hele tiden i forskning og udvikling. Vores truck er produceret iht. Toyota Production System, med over 95% af komponenterne på vores egne europæiske fabrikker i Sverige, Frankrig og Italien. Du kan være sikker på, at de truck du køber, er testet indgående og vedligeholdt i hele deres levetid af os ifølge Toyota Service Concept, der er din garanti for kvalitet.
Tunstall A/S
Tunstall udvikler og leverer løsninger til sikring og kommunikation indenfor sundheds- og omsorgsområdet. Løsningerne omfatter bl.a.:
- Løsninger til hjemmeplejen
- Løsninger til plejecentre
- 24-timers bemandet tryghedscentral
- Demenssikring
- Personalesikring
- Telemedicin
Tunstall A/S er en del af Tunstall Nordic, der igen er en del af Tunstall Group – med hovedafdeling i England. I Danmark ligger vores kontor i Stilling ved Skanderborg.
Den døgnbemandede tryghedscentral ligger i Stilling, der dækker over administration, salgsafdeling, udviklingsafdeling samt logistik.
Würth Danmark A/S
Würth Danmark er kåret som Eliteleverandør til det offentlige 5 år i træk og leverer markedets bredeste sortiment af produkter inden for befæstelse, værktøj, kemi, sikkerhedsudstyr og meget mere til det professionelle marked. Vores fagspecialister står altid klar til at råde og vejlede inden for netop de opgaver, som du beskæftiger dig med.
Høj kvalitet og funktionalitet
Vores produkter er kendetegnet ved høj kvalitet og funktionalitet, men det er alt det, du får leveret derudover, der gør os til en helt særlig samarbejdspartner. Du får nemlig også adgang til specialistviden, kurser til fagfolk og koncepter såsom lagerstyringssystemet ORSY og sikkerhedskonceptet Safety at Work.
Sikkerhed på arbejdspladsen
Safety at Work er Würths sikkerhedskoncept, der gør det nemt at skabe en sikker arbejdsplads med styr på lovgivningen. Würth tilbyder hjælp med vejledning om sikkerhedsløsninger og produkter.
Würth kemiarkiv kan hjælpe med at skabe et godt overblik over kemiprodukter og er et effektivt værktøj til at sætte de lovpligtige opgaver, som følger med, når der anvendes kemiprodukter på arbejdspladsen, i system.
Bæredygtighed
I Würth Danmark arbejder vi strategisk og målrettet med at bidrage til en bæredygtig udvikling gennem ansvarlig virksomhedsledelse.
Vores strategi bygger på et solidt fundament, hvor ansvarlighed, omtanke og transparens går hånd i hånd med økonomisk vækst, social lighed og miljøbeskyttelse. Samtidig ønsker vi også at bidrage til at gøre den grønne omstilling lettere for vores kunder.
Kontakt Thomas Ørum Iversen for at høre mere
Mail thomas.iversen@slet-dette.wuerth.dk
Direkte +4540405232
Eller læs mere på vores hjemmeside:
Würth - En global koncern med rødder fra Tyskland | Würth (wuerth.dk)
Würth Danmark er kåret som Eliteleverandør til det offentlige 5 år i træk